Home

Search

Wishlist

Mijn Profile

Frequently Asked question

VEELGESTELDE VRAGEN

Vragen die u zou kunnen hebben over onze diensten

Hoe onderscheiden wij ons van anderen?

Wij vinden het heel belangrijk dat u als klant goed geholpen wordt. Daarom houden wij onze lijnen het liefst zo kort mogelijk. Tijdens onze openingstijden zijn wij telefonisch bereikbaar maar ook via de mail, whatsapp of onze website zullen wij u zo snel als mogelijk beantwoorden. Uw bestelling wordt direct door ons behandeld en binnen Nederland streven wij naar een levertijd van maximaal 5 werkdagen.

Wat zijn uw adresgegevens?

De Hanze Herten, De Hanze 2, 6049 HZ Herten, Telefoonnummer: 06-238 581 67,

Is er een showroom waar wij uw producten kunnen bekijken?

Wij hebben een showroom waar al onze producten uitgestald staan, echter gaan we deze begin 2025 sluiten en richten wij ons volledig op de online verkoop. Mocht u een product toch liever eerst live willen bekijken dan is dit mogelijk. Wanneer u een telefonische afspraak maakt zorgen wij dat het product klaar staat in ons magazijn zodat u het kan bekijken.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij berekenen géén verzendkosten en wilt u de bestelling zelf komen halen, dan is dit uiteraard ook zonder bijkomende kosten.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

U kunt uw bestelling ook afhalen, echter wel alléén na telefonische afspraak. Ons magazijn is geopend van maandag t/m vrijdag: 09:00 – 16:00 uur met uitzondering van de Nederlandse feestdagen. Als u bij uw bestelling aangeeft wanneer u deze wenst af te halen, dan zorgen wij dat deze voor u klaarstaat.

Verkoopt u ook aan dealers?

Wij leveren ook aan dealers. Bent u als dealer ook geïnteresseerd in onze producten, neemt u dan telefonisch of via e-mail contact met ons op.

Zijn alle producten uit voorraad leverbaar?

Alle producten aangeboden op onze website zijn uit voorraad leverbaar tenzij anders vermeld.

Waar worden uw producten geproduceerd?

Onze producten worden hoofdzakelijk geproduceerd in India, China, Turkije.

Hoe plaats ik een order?

U kunt bestellen via onze website. In het afrekengebied is er een aparte ruimte waar u eventuele notities achter kunt laten die belangrijk zijn voor uw bestelling/aflevering. Vindt u het toch fijner om uw bestelling via e-mail te plaatsen, dan kan dit natuurlijk ook:

Kan ik mijn bestelling nog annuleren/wijzigen?

Annuleren of wijzigen van een bestelling is mogelijk mits het transport nog niet is aangemeld bij de vervoerder. Indien het een niet standaard product betreft welke wij speciaal voor u besteld hebben is het niet mogelijk de bestelling te annuleren/wijzigen nadat deze is doorgezet naar de fabrikant..

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Binnen Nederland streven wij naar een levertijd van maximaal 5 werkdagen.

Hoe worden mijn bestellingen verzonden?

Wij maken gebruik van meerdere vervoerders. Na boeking van uw bestelling wordt door de vervoerder met u contact opgenomen om het levermoment met u af te stemmen. Zo weet u precies wanneer uw zending geleverd wordt.

Mijn bestelling is beschadigd en/of incompleet geleverd, wat nu?

Uw bestelling gaat hier onbeschadigd de deur uit. Wij werken met koeriersdiensten die zorgvuldig met uw bestelling omgaan. In zeldzame gevallen kan het echter zo zijn dat uw bestelling niet aankomt zoals het hier is weggegaan. Controleer bij het in ontvangst nemen uw product en meldt eventuele schade of gebreken direct aan de chauffeur en vermeldt dit dan ook op de vrachtbrief. Natuurlijk lossen wij dit voor u op, wij vragen u in dit geval binnen 3 dagen na levering een e-mail te sturen naar: