Frequently Asked question
VEELGESTELDE VRAGEN
Vragen die u zou kunnen hebben over onze diensten
Wij vinden het heel belangrijk dat u als klant goed geholpen wordt. Daarom houden wij onze lijnen het liefst zo kort mogelijk. Tijdens onze openingstijden zijn wij telefonisch bereikbaar maar ook via de mail, whatsapp of onze website zullen wij u zo snel als mogelijk beantwoorden. Uw bestelling wordt direct door ons behandeld en binnen Nederland streven wij naar een levertijd van maximaal 5 werkdagen.
De Hanze Herten, De Hanze 2, 6049 HZ Herten, Telefoonnummer: 06-238 581 67,
Wij hebben een showroom waar al onze producten uitgestald staan. Onze showroom is geopend van maandag t/m donderdag: 09:00 – 17:00 uur en op vrijdag van 09:00 – 16:00 uur met uitzondering van de Nederlandse feestdagen. Bent u van plan onze showroom te bezoeken, dan bent u natuurlijk altijd van harte welkom. Wenst u ook persoonlijk geholpen te worden zonder dat u eventueel moet wachten, maak dan van te voren een afspraak op onze website.
De verzendkosten bedragen € 35,00 echter is het ook mogelijk om zonder kosten uw bestelling bij ons af te halen.
U kunt uw bestelling ook afhalen. Ons magazijn is geopend van maandag t/m vrijdag: 09:00 – 16:00 uur met uitzondering van de Nederlandse feestdagen. Als u bij uw bestelling aangeeft wanneer u deze wenst af te halen, dan zorgen wij dat deze voor u klaarstaat.
Wij leveren ook aan dealers. Bent u als dealer ook geïnteresseerd in onze producten, neemt u dan telefonisch of via e-mail contact met ons op.
Alle producten aangeboden op onze website zijn uit voorraad leverbaar tenzij anders vermeld.
Onze producten worden hoofdzakelijk geproduceerd in India, China, Turkije.
U kunt bestellen via onze website. In het afrekengebied is er een aparte ruimte waar u eventuele notities achter kunt laten die belangrijk zijn voor uw bestelling/aflevering. Vindt u het toch fijner om uw bestelling via e-mail te plaatsen, dan kan dit natuurlijk ook:
Annuleren of wijzigen van een bestelling is mogelijk mits het transport nog niet is aangemeld bij de vervoerder. Indien het een niet standaard product betreft welke wij speciaal voor u besteld hebben is het niet mogelijk de bestelling te annuleren/wijzigen nadat deze is doorgezet naar de fabrikant..
Binnen Nederland streven wij naar een levertijd van maximaal 5 werkdagen.
Wij maken gebruik van meerdere vervoerders. Na boeking van uw bestelling wordt door de vervoerder met u contact opgenomen om het levermoment met u af te stemmen. Zo weet u precies wanneer uw zending geleverd wordt.
Uw bestelling gaat hier onbeschadigd de deur uit. Wij werken met koeriersdiensten die zorgvuldig met uw bestelling omgaan. In zeldzame gevallen kan het echter zo zijn dat uw bestelling niet aankomt zoals het hier is weggegaan. Controleer bij het in ontvangst nemen uw product en meldt eventuele schade of gebreken direct aan de chauffeur en vermeldt dit dan ook op de vrachtbrief. Natuurlijk lossen wij dit voor u op, wij vragen u in dit geval binnen 3 dagen na levering een e-mail te sturen naar: